Visuel kommunikation med et vigtigt budskab
For Hus Forbi har jeg udviklet en række visuelle materialer for at skabe opmærksomhed omkring hjemløses vilkår – især under corona, hvor situationen var ekstra vanskelig.
Annoncekampagner – Under corona var der behov for at sætte fokus på hjemløse, der stod i en særligt udsat situation. Derfor udviklede vi avisannoncer, der hjalp med at sprede budskabet om, at der var brug for hjælp. Fotografen Helga Theilgaard bidrog med de stærke billeder, der fangede opmærksomheden.
Storformat banner på Rådhuspladsen – For at understrege problemets omfang designede jeg et kæmpe banner med 1000 ansigter af hjemløse, som blev opsat på Rådhuspladsen og skabte massiv opmærksomhed.
Podcastdesign & sociale medier – Jeg har også designet Hus Forbis podcastbillede samt en række opslag til sociale medier, der understøtter deres vigtige arbejde og formidler deres budskaber visuelt stærkt.
Se mere på husforbi.dk